اگر صد مرتبه انتخاب بشود، مردم علمایشان را انتخاب میکنند، صد مرتبه. اگر صد مرتبه انحلال پیدا کند مجلس، و دوباره مردم [حاضر] باشند، مردم اشخاصی که متدیناند و اشخاصی که شناخته شدهاند و اشخاصی که- عرض میکنم که- غربزده نیستند و اشخاصی که توجه به اسلام دارند، اینها [را] تعیین میکنند. شما باورتان بیاید که این طور نیست که شما خیال میکنید که اگر چنانچه منحل بشود- اولًا انحلال نمیشود همچو، کسی حق انحلال ندارد، خود ملت حق دارند و ثانیاً- اگر منحل بشود، یک وقت بگویید که خوب، ما قانون دیگر نمیخواهیم، بس است! شما حق همچو چیزی ندارید. یک وقت میگویید که قانون میخواهیم، قانون هم ملت باید تعیین کند، مجلس موسسان باشد؛ ملت متدینین را، علمایشان را، متدینینشان را تعیین میکند. وکلا هم وکلای دار الشورا هم باشد، باز همین طور است.