دو ولد نامشروع آمریکا

پیام به ملت ایران و مسلمانان جهان (حمله اسرائیل به جنوب لبنان)
۱۷ خرداد ۱۳۶۱/ ۱۴ شعبان ۱۴۰۲
آمریکا، سردمدار استکبار جهانی,
دو ولد نامشروع آمریکا

من كلمه مباركه استرجاع را نه براى جنايات اسرائيل و شهادت و آسيب بسيارى از مسلمانان مظلوم جنوب لبنان عزيز مى‌گويم، گرچه آن هم استرجاع دارد؛ و نه براى شهرها و روستاهاى آن كشور اسلامى كه به دست جنايتكار رژيم صهيونيستى كافر اسرائيل، اشغال و خراب شده است، گر چه آن هم استرجاع دارد؛ و نه براى آواره شدن هزاران خواهران و برادران آن محيط مظلوم اسلامى، گر چه آن هم استرجاع دارد؛ و نه براى فلسطينى‌هاى مظلوم زير ستم اسرائيل، گرچه آن هم استرجاع دارد؛ و نه براى شهادت بيش از چهل نفر زن و مرد و كودك شيرخوار ايلام كه به دست جنايتكار صداميان، در حال شعار بر ضد امريكا و اسرائيل خونخوار، هدف بمب واقع، و آسيب بيش از دويست نفر مسلمان عشاير بيگناه و خرابى مسجد، تكيه، بيمارستان و خانه‌هاى مظلومان است، گرچه آن هم استرجاع دارد؛ بلكه براى بى‌تفاوتى كشورهاى اسلامى يعنى حكومتهاى آنها استرجاع مى‌كنم واى كاش فقط بى‌تفاوتى بود.
من استرجاع براى پشتيبانى بسيارى از حكومتها از اسرائيل و صدام، اين دو ولد نامشروع امريكا مى‌كنم. من و هر مسلمانى در هر جا هست بايد استرجاع كنيم براى كمكهاى مادى و معنوى دولتهاى كشورهاى اسلامى به امريكا رأس جنايتكاران و اسرائيل و بعث عفلقى عراق، پياده‌كننده منويّات شوم امريكا و صهيونيسم جهانى. هر
مسلمان غيرتمند بايد استرجاع كند براى پيشنهاد حكم جهاد با يك كشور مخالف اسرائيل به اتهام دروغين دريافت اسلحه از اسرائيل و كوشش در راه به رسميت شناختن اسرائيل متجاوز به كشور اسلامى لبنان و به شهادت رساندن هزاران مسلمان بيگناه جنوب آنجا.
اسرائيل متجاوز جنايتكار تأييد بايد شود و امريكاى رأس متجاوزين، با ذخاير كشورهاى مظلوم مستمند اسلامى، كمك مادى و با كوششهاى رسانه‌هاى گروهى منطقه اسلامى، كمك سياسى و معنوى شود، و فلسطين و سوريه بايد تنها بمانند. صدام صد در صد مخالف اسلام بايد در تجاوز به ايران و هلاكت حرث و نسل ناحيه مسلمان عرب‌نشين و غيره آنان تأييد تبليغاتى و كمكهاى مادى و نظامى شود، و كشور اسلامى ايران كه براى احياى اسلام و قرآن كريم بپاخاسته بايد تنها باشد.
اينها و مطالب بسيار ديگر، مصايبى براى مسلمانان است كه بايد دسته جمعى استرجاع كنند. اين جانب مصيبتهاى عظيمى را كه بر برادران مظلوم بى‌يار و ياور جنوب لبنان وارد شده است، و همچنين مصايب وارده بر مظلومان ايلام و ديگر مناطق جنگزده ايران تسليت عرض نموده، و براى شهدا در طول دفاعهاى مظلومانه اين دو كشور اسلامى رحمت و مغفرت، و براى بازماندگان آنان صبر و استقامت از خداوند تعالى مسألت مى‌نمايم. و از خداوند تعالى مى‌خواهم كه اين دولتهاى بى‌توجه به مصالح كشورهاى اسلامى و بى‌اعتنا به احكام قرآن كريم را از خواب غفلت بيدار نمايد و دشمنان اسلام و مسلمين را منكوب فرمايد.