شایعات گروهکهای منحرف

پیام رادیو- تلویزیونی به ملت ایران در آغاز سال تحصیلی (حمله صدام به ایران)
ساعت ۷ بعد از ظهر ۳۱ شهریور ۱۳۵۹/ ۱۲ ذی القعده ۱۴۰۰
منافقین, دفاع مقدس و دشمن, سازمان مجاهدین خلق, تبلیغات ضد انقلاب داخلی, ضد انقلاب, دشمن, جنگ, تبلیغات ضد جمهوری اسلامی, مخالفین جمهوری اسلامی, گروهک ها,
شایعات گروهکهای منحرف

در یک همچو موقعی که ایران در این وضع واقع است و عراق رسماً اعلام جنگ کرده است به ایران، اگر راست می‌گویید که شما با ملت هستید و نسبت به خلق وفادار هستید، باید شما خودتان در این امر با دولت ایران همراهی کنید...در یک همچو وقتی که ایران در حال جنگ است با امریکا و این آلت دست امریکا تجاوز کرده است به ایران، شما اگر برای باز شدن مدارس اغتشاش بپا کنید یا شایعه‌سازی کنید، معلوم می‌شود که شما عمّال امریکا و همدست صدام حسین خبیث هستید. بنابراین، ملت ما باید با آگاهی و با خونسردی به این مسائل توجه کند.

...ممکن است که این اشخاصی که با اسلام مخالفند و با جمهوری اسلامی از اول مخالف بودند، حالا شایع کنند که خود لشکر ایران و ارتش ایران و ژاندارمری ایران دارند خرابکاری می‌کنند تا شما را وادار کنند که با آنها مقابله کنید. خیر، این طور نیست. ارتش ایران و ژاندارمری ایران وفادارند به ما و مشغولند آنها به کوبیدن‌ عراق. شما گمان نکنید که یک وقت بیایند به شما بگویند که تحریک کنند شماها را به اینکه بروید سراغ- مثلًا- پادگانها. یک همچو کاری جایز نیست و از معاصی بزرگ اسلام است و مخالف رضای خداست و ابداً به اینها اعتنا نکنید و اگر از این افراد کسی پیدا شد که یک همچو تحریکی کرد، بگیرید او را و تحویل بدهید به کمیته‌هایی که هستند، به آنها تحویلشان بدهید تا آنها را به جزای خودشان برسانند.