شناسه مطلب صحیفه
عنوان:   
تاریخ:   
مکان:   
تهران، جماران
موضوع:   
تعیین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
مخاطب:   
جنتی، احمد
شناسه ارجاع:   
جلد ۲۱ صحیفه امام خمینی (ره)، از صفحه ۳۳۹ تا صفحه ۳۴۰

بسم الله الرحمن الرحیم‌
جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ احمد جنتی- دامت افاضاته‌
به دنبال درخواست اعضای محترم و بزرگوار شورای عالی سازمان تبلیغات مبنی بر اینکه برای پیشبرد بهترِ کار، شخصی از طرف این جانب به تنهایی مسئول آن سازمان گردد، جنابعالی را به مدیریت و ریاست آن سازمان منصوب می‌نمایم.
روشن است شما که از افراد متدین خوب و با سابقه طولانی در مبارزات می‌باشید و عمری را در حوزه‌های علمیه سپری کرده‌اید، می‌توانید خدمات ارزنده‌ای به اسلام و انقلاب بنمایید.
امیدوارم با تلاش پیگیر و با استفاده از همه نیروهای مومن به انقلاب و اسلام از عهده این مهم برآیید. تبلیغات، که همان شناساندن خوبیها و تشویق به انجام آن و ترسیم بدیها و نشان دادن راه گریز و منع از آن است، از اصول بسیار مهم اسلام عزیز است.
ان شاء الله در محدوده توانتان نقاط کور و مجهول را برای مردم شریف ایران و جهان اسلام باز و روشن نمایید؛ و چهارچوب اسلام ناب محمدی، که ترسیم قهر و خشم و کینه مقدس و انقلابی علیه سرمایه داری غرب و کمونیسم متجاوز شرق است، و نیز راه مبارزه علیه ریا و حیله و خدعه را به مردم و بخصوص جوانان سلحشورمان نشان دهید.
این مساله که نظام در اهداف خود جدی است و با هیچ کس شوخی ندارد و در صورت به خطر افتادن ارزشهای اسلامی با هر کس در هر موقعیت قاطعانه برخورد می‌نماید، باید به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر برای تمامی دست‌اندرکاران و مردم تبلیغ‌ گردد.
توفیق جنابعالی و اعضای معزّز و محترم شورای عالی سازمان تبلیغات اسلامی و تمامی افراد آن سازمان را از خداوند متعال خواستارم. و السلام علیکم و رحمه الله.
14/ 1/ 68
روح الله الموسوی الخمینی‌

سایت جامع امام خمینی رحمة الله علیه