شناسه مطلب صحیفه
نمایش نسخه چاپی

نامه به آقای حسینعلی درستی ثانی (قبول هدیه ایشان و اهدای دوباره آن)

تهران، جماران
قبول هدیه یک رزمنده و اهدای دوباره آن
درستی ثانی، حسینعلی
جلد ۱۸ صحیفه امام خمینی (ره)، از صفحه ۳۰۱ تا صفحه ۳۰۲

[بسم الله الرحمن الرحیم‌
سلام حضور رهبر گرامی امام امت، خمینی کبیر، پس از تقدیم سلام، سلامتی شما و پیروزی در کارها و طول عمر برای شما را از درگاه خداوند خواهان و خواستار می‌باشم. امیدواریم که به زودی راه بسته شده کربلا را به وسیله رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل باز کنیم و به امامت شما در کربلا نماز جماعت بخوانیم، ان شاء الله. اگر از احوالات فرزندان خویش، این شیران روز و زاهدان شب خواسته باشید، شکر، الحمد للَّه سالم و سلامت و به دعاگویی شما در این سنگرها مشغول می‌باشند، و از خداوند می‌خواهند که شما مرد آزاده و کوبنده ستمگران و یار ضعیفان، عمرتان طولانی تا انقلاب مهدی (عج)، حتی کنار مهدی (عج) باشد.
ای مظهر دین و عدالت، ای نایب بر حق امام زمان (عج)، مردم را از نقشه‌های جنایتکاران آگاه‌تر کن که با اتحادی که دارند، پرچم اسلام را در جهان برافراشته نگه دارند. من این نامه را در سنگری مستحکم برایتان می‌نویسم که همان مسجد یا نمازخانه می‌باشد، که کفار این سنگر را ندارند. امام عزیز، اگر نتوانستم شما را ملاقات کنم، نامه من با شما ملاقات می‌کند. من رزمنده کوچکی هستم که از راه دور دست مبارک شما را می‌بوسم. امام عزیز، دعا کنید که یا شهید شوم یا راه کربلا را باز کنیم و با پیروزی به خانه برگردیم. تا زمانی که اسلام این جوانان را دارد، درخت اسلام از خون این جوانان آبیاری می‌شود. خداوند ان شاء الله که شما را تا انقلاب مهدی (عج) نگهدارد.
امام عزیز از شما خواهشی دارم که نامه‌ای با دست خویش همراه یک عکس برایم بفرستید؛ زیرا می‌دانم که شما قلب جوانی را نمی‌شکنید؛ آرزوی دیدن شما را دارم؛ ولی نمی‌توانم شما را ببینم. قلب من از نامه‌ای که برایم می‌فرستید شاد خواهد شد. ان شاء الله که ما رزمندگان با شما دیدار کنیم.
ای برادرانی که نامه من به دست شما می‌رسد، شما را به خدای بزرگ سوگند می‌دهم، که نامه مرا به‌ حضور پدر گرامی که همان امام امت می‌باشد، بفرستید. امام عزیز، حدود 500 تومان را برای شما در این پاکت می‌فرستم که هر کجا لازم شود، خرج نماید. به امید دیدار، ان شاء الله که همدیگر را ملاقات نماییم در کربلا یا در جماران. اگر مزاحمتی برایتان ایجاد کردم، مرا ببخشید؛ زیرا وقت گران‌بهایتان را گرفتم، به امید اینکه قلب جوانی شانزده ساله را نشکنید. به امید پیروزی لشکریان حق علیه باطل و طولانی بودن عمر امام عزیز و باز شدن کربلا.
فرزند کوچک شما و دوستدار شما: حسینعلی درستی ثانی‌].
بسمه تعالی‌
فرزند عزیزم ان شاء الله با سلامت و سعادت قرین باشید و به وظایف دینی خود عمل نمایید. و السلام علیکم.
وجه را قبول و بخودتان برگرداندم.
روح الله الموسوی الخمینی‌



امام خمینی (ره)؛ 01 فروردین 1362
 

دیدگاه ها

نظر دهید

اولین دیدگاه را به نام خود ثبت کنید: