شناسه مطلب صحیفه
نمایش نسخه چاپی

حکم و موافقت با ابقای هیات مدیره موسسه علمیه و خیریه ولی عصر

تهران، جماران
موافقت با ادامه اداره موسسه علمیه و خیریه حضرت ولی عصر (عج) توسط هیات مدیره قبلی
اعضای هیات مدیره موسسه علمیه و خیریه حضرت ولی عصر (عج)
جلد ۱۹ صحیفه امام خمینی (ره)، صفحه ۲۶۶
[تاریخ 2/ 11/ 1363 شماره 2/ 1- حضور مبارک رهبر عالیقدر حضرت مستطاب آیت الله العظمی امام خمینی- دامت برکاته‌
... مدرسه علمیه حضرت ولی عصر- عجل الله تعالی فرجه الشریف- (خوانسار) که به نام موسسه علمیه و خیریه حضرت ولی عصر خوانسار وسیله مرحوم حضرت آیت الله العظمی آقای حاج سید احمد خوانساری- رضوان الله تعالی علیه- تاسیس و اساسنامه آن در دفتر ثبت شرکتهای غیر انتفاعی تهران به ثبت رسیده است و مرحوم آیت الله خوانساری در زمان حیات خود طی وکالتنامه رسمی تصدی کلیه امور مدرسه را به حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج سید محمد علی ابن الرضا واگذار نموده بودند، این جانبان نیز از طرف معظمٌ له به عنوان هیات مدیره، افتخار خدمتگزاری را داشتیم. فعلًا با فوت آن حضرت لازم شد مراتب به استحضار عالی برسد تا هر طور مقتضی بدانید و امر فرمایید اطاعت شود- ادام الله ظلکم عالی علی رءوس الانام. صدر ابن الرضا- حسن شفیعی- علی شفیعی- ابراهیم خوانساری- علی مهدیان (و دو امضای ناخوانا)
مراتب مذکوره مورد تایید است و طبق اساسنامه یک یا چند نفر از مراجع معظم فقیه باید در اداره مدرسه نظارت داشته باشند و به عنوان موسسین دخالت مقتضی بکنند. مهدوی کنی- 26/ 2/ 64].
بسمه تعالی‌
به همان گونه که مرحوم آیت الله خوانساری تعیین کرده بودند جناب ایشان از طرف این جانب نیز در اداره امور مدرسه و موسسه مزبور وکیل هستند. ادامه توفیقات آقایان محترم را از خدای تعالی مسالت دارم. و السلام علیکم و رحمه الله.
30 شعبان 1405- روح الله الموسوی الخمینی‌


امام خمینی (ره)؛ 31 اردیبهشت 1364
 

دیدگاه ها

نظر دهید

اولین دیدگاه را به نام خود ثبت کنید: