پیروی از امام خمینی(ره)به حرف و موضع‌گیری نیست

پیروی از امام خمینی(ره)به حرف و موضع‌گیری نیست
۱۱ دی ۱۲۷۸
پیروزی انقلاب, انقلاب اسلامی ایران, رهبری انقلاب, بنیانگذار انقلاب, شخصیت امام, حسین مظفر,

حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: امام خمینی(ره) برای ما پیامبر زمانه بود و موسی‌ای بود عصابه‌دست در مقابل فرعونیان، وی رمق و انگیزه را به جامعه تزریق کرد و امت را از دست نمرودیان زمان نجات داد. از کلام امام خمینی(ره) سعادت حاصل می‌شد و صلابت و قدرت در برابر ظالمان و ستمگران از ویژگی‌های شاخص ایشان بود.

امام راحل با دستان خالی پس از ۱۴ سال دوری از وطن، انقلاب اسلامی را رقم زد و همه را متعجب کرد، انقلاب اسلامی نهالی بود که ایشان آن را درخت تنومندی کردند و اکنون مایه مباهات تمامی ایرانی‌هاست.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) شخصیت بزرگی داشت که تمامی بزرگان جهان به ستایش از ایشان پرداختند. امام خمینی(ره) منشا اقدامات بزرگی در ایران اسلامی شد، احیای اسلام ناب و تجدید حیات اسلام از دستاوردهای بزرگ بنیان گذار انقلاب اسلامی بود.

مظفر عنوان کرد: انقلاب اسلامی به نام خداوند، معنویت و انسانیت در ایران شکل گرفت و در حالی‌که در گذشته ایران نقطه سیاهی بود اما امروز در نقطه درخشان و نورانی در جغرافیاست. تاسیس نظام اسلامی کار ساده‌ای نبود، درک درست امام خمینی(ره) از مردم سبب شد تا نظام جمهوریت را در کنار اسلامی قرار دهد. امام راحل با این‌ همه دستاورد بزرگ و پشتوانه مردمی درگذشت اما طلوع خورشید دیگری سبب شد نقشه‌های دشمنان خنثی شود، افزود: مقام معظم رهبری خط و راه امام راحل را ادامه داد و جامعه بالندگی خود را استمرار بخشیده است.

وی نخستین وظیفه مردم را حراست از میراث گرانقدر امام خمینی(ره) یعنی انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: حراست از ارزش‌های امام خمینی(ره) از مهم‌ترین وظایف ماست. مظفر خاطرنشان کرد: پیروی از امام راحل به حرف و موضع‌گیری نیست بلکه به عمل و وفاداری به آرمان‌های بنیان گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است. تبعیت از مقام معظم رهبری امری واجب است، مدیریت زمان مقام معظم رهبری اگر سخت‌تر از زمان امام خمینی(ره) نیست کمتر هم نبوده است.