این انقلاب صادر می شود

این انقلاب صادر می شود
ابراهیم حاجی محمدزاده
۱۲ بهمن ۱۳۸۹
پیروزی انقلاب, انقلاب اسلامی ایران, رسالت انبیا,

«... دست آمریکا و سایر ابرقدرتها تا مرفق به خون جوانان ما و سایر مردم مظلوم و رزمنده جهان فرو رفته است، ما تا آخرین قطره خون خویش با آنان شدیدا می جنگیم، چرا که مرد جنگیم. ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می کنیم، چرا که انقلاب ما اسلامی است و تا بانک لااله الاالله و محمد رسول الله بر تمام جهان طنین نیفکند مبارزه هست و تا مبارزه در هر جای جهان با مستکبرین هست ما هستیم...» (پیام امام به مناسبت اولین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 22/11/1358)«1»
پیام فوق را حضرت امام(ره) در نخستین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به علت بیماری در بیمارستان قلب تهران بستری بودند خطاب به ملت ایران و تمام محرومان و مستضعفان جهان ابلاغ می کنند. این پیام در حالی به مردم ایران و جهانیان ابلاغ می شود که تمام ایران غرق در فتنه ها و آشوب ها و توطئه های رنگارنگ استکبار جهانی به دست بیش از چهارصد گروه مزدور است. ولی حضرت امام(ره) با اطمینان قلبی و ایمان خلل ناپذیر منشور جهانی شدن انقلاب را صادر و با پیش بینی آینده روشن انقلاب اسلامی حزب الله تحت فرمان خود را به تصفیه درونی و زدودن ناپاکی ها می خوانند:
«... ملت عزیز ایران، شما شرق تجاوزگر و غرب جنایتکار را به وحشت انداخته، هیچ گاه و با هیچ قدرتی سازش نکنید که یقین دارم نمی کنید و هر کس در هر مقام که خیال سازش با شرق و غرب را داشت بی محابا و بدون هیچ گونه ملاحظه او را از صفحه روزگار براندازید که سازش با شرق و غرب خودباختگی است و خیانت به اسلام و مسلمین است...» «2»
معمار انقلاب اسلامی وقوع و پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را سرآغاز دورانی جدید در رهایی مستضعفان و محرومان از قید بندگی استکبار جهانی و مزدوران آنان دانسته و اعلام می کنند:
«... دوران بن بست و ناامیدی و تنفس در منطقه کفر بسر آمده، و گلستان ملتها رخ نموده است و امیدوارم همه مسلمانان شکوفه های آزادی و نسیم عطر بهاری و طراوت گلهای محبت و عشق و چشمه سار زلال جوشش اراده خویش را نظاره کنند. همه باید از مرداب و باتلاق و سکوت و سکونی که کارگزاران سیاست آمریکا و شوروی بر آن تخم مرگ و اسارت پاشیده اند به در آییم و به سوی دریایی که زمزم از آن جوشیده است روانه شویم...» «3»
و در شرایط کنونی حفظ و گسترش و الگوبرداری از امانت الهی انقلاب اسلامی را مهم ترین وظیفه و واجب الهی مسلمانان جهان می دانند.
«... امروز بر ملت ایران خصوصا و بر جمیع مسلمانان عموما واجب است. این امانت الهی را که در ایران به طور رسمی اعلام شده و در مدت کوتاهی نتایج عظیم به بار آورده است با تمام توان حفظ نموده و در راه ایجاد مقتضیات بقای آن و رفع موانع و مشکلات آن کوشش نمایند و امید است که پرتو نور آن بر تمام کشورهای اسلامی تابیدن گرفته و تمام دولت ها و ملت ها با یکدیگر تفاهم در این امر حیاتی نمایند و دست ابرقدرتهای عالم خوار و جنایتکاران تاریخ را تا ابد از سر مظلومان و ستمدیدگان جهان کوتاه نمایند...» «4»
و با تحلیل اوضاع کنونی عالم تنها راه نجات بشریت را در گرو دو اصل ذیل می دانند.
الف: شناخت ارزشهای توحیدی اسلام ناب محمدی (ص) و افشای اسلام آمریکایی و ماهیت طرفداران مزدورش:
«... اگر چهره نورانی اسلام را برای جهانیان روشن نمایند که اگر این چهره با آن جمال جمیل که قرآن و سنت در همه ابعاد به آن دعوت کرده از زیر نقاب مخالفان اسلام و کج فهمی های دوستان خودنمایی کند، اسلام جهانگیر خواهد شد و پرچم پرافتخار آن در همه جا به اهتزاز خواهد آمد. چه مصیبت بار و غم انگیز است که مسلمانان متاعی دارند که از صدر عالم تا نهایت آن نظیر ندارد، نتوانسته اند این گوهر گرانبها را که هر انسانی به فطرت آزاد خود طالب آن است عرضه کنند، بلکه خود نیز از آن غافل و به آن جاهلند و گاهی از آن فراری...» «5»
ب: تعهد مردم و مسئولان جمهوری اسلامی به وراثت راه انبیا و تداوم مقصد انقلاب اسلامی و زمینه سازی انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف.
«... مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت- ارواحنا فداه- است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد. مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه ای مسئولین را از وظیفه ای که برعهده دارند منصرف کند، خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهوری اسلامی تمامی سعی و توان خود را در اداره هرچه بهتر مردم بنماید، ولی این بدان معنا نیست که آنها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی اسلام است منصرف کند...» «6»
و براساس رسالت وراثت راه انبیا در دنیای کنونی است که حضرت امام در آغاز وصیت نامه سیاسی الهی خویش می فرمایند:
«... آنچه لازم است تذکر دهم آن است که وصیت سیاسی الهی اینجانب اختصاص به ملت عظیم الشان ایران ندارد بلکه توصیه به جمیع ملل اسلامی و مظلومان جهان از هر ملت و مذهب می باشد ...» «7»