شیطان بزرگ به هیچکس رحم نمی کند

شیطان بزرگ به هیچکس رحم نمی کند
ابراهیم حاجی محمدزاده
۲۷ خرداد ۱۳۸۸
حفظ اسلام,

«... آقایان دست اندرکاران در هر مقام و هر شغلی هستید با قدرت روحی و قوت ایمان و اتکا به خداوند متعال -جلت قدرته- و اعتماد به ادعیه حضرت بقیه الله- روحی له الفداء- برای حفظ نظام الهی جمهوری اسلامی به پیش روید و از تبلیغات و هیاهوهای رسانه های گروهی که گاه کاهی را کوهی می کنند نهراسید که خداوند تبارک و تعالی با شماست و کفی به وکیلا (سوره نسا، آیه 132) (خداوند به تنهایی نگهبانی خلق را کافی است)...» «1»
معمار انقلاب جهانی اسلام در پیام مشهور به «منشور برادری» ضمن تایید روحیه انتقاد سازنده و ثمرات مثبت آن در تداوم انقلاب اسلامی خطاب به دو جریان متعهد و مشهور آن زمان می فرمایند:
«... انتقاد بجا و سازنده باعث رشد جامعه می شود. انتقاد اگر بحق باشد، موجب هدایت دو جریان می شود،...»«2»
و با برشمردن ضوابط سیاسی الهی نقد و تمیز بین نقادان متعهد به ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) و عوامل وابسته به استکبار جهانی و شیطان بزرگ و منادیان اسلام آمریکایی می فرمایند: «... باید کاملا متوجه باشند که موضعگیری ها باید به گونه ای باشد که در عین حفظ اصول اسلام برای همیشه تاریخ، حافظ خشم و کینه انقلابی خود و مردم علیه سرمایه داری غرب و در راس آن آمریکای جهانخوار و کمونیسم و سوسیالیزم بین الملل و در راس آن شوروی متجاوز باشند.
هر دو جریان باید با تمام وجود تلاش کنند که ذره ای از سیاست «نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی» عدول نشود که اگر ذره ای از آن عدول شود، آن را با شمشیر عدالت اسلامی راست کنید. هر دو گروه باید توجه کنند که دشمنان بزرگ مشترک دارند که به هیچ یک از آن دو رحم نمی کند. دو جریان با کمال دوستی مراقب آمریکای جهانخوار و شوروی خائن به امت اسلامی باشند. هر دو جریان باید مردم را هوشیار کنند که درست است که آمریکای حیله گر دشمن شماره یک آنهاست ولی فرزندان عزیز آنها زیر بمب و موشک شوروی شهید گشته اند. هر دو جریان از حیله گری های این دو دیو استعمارگر غافل نشوند و بدانند که آمریکا و شوروی به خون اسلام و استقلالشان تشنه اند...» «3»
حضرت امام علاوه بر ویژگی های سیاسی الهی فوق که نظام جمهوری اسلامی بر پایه آن استوار است با توجه به سفارش همیشگی عارفان مبارزه جو که همواره باید خود را در محضر حق بدانند، بر مسئله اساسی و مهم دیگری نیز تاکید می فرمایند:
«خداوندا تو شاهد باش من آنچه بنا بود به هر دو جریان بگویم گفتم، حال خود دانند. البته یک چیز مهم دیگر هم ممکن است موجب اختلاف- که همه باید از شر آن به خدا پناه ببریم- که آن حب نفس است که این دیگر این جریان و آن جریان نمی شناسد.... خداوند به همه کسانی که دلشان برای احیای اسلام ناب محمدی- صلی الله علیه و آله و سلم- و نابودی اسلام آمریکایی می تپد، توفیق عنایت فرماید و شما و همه را در کنف عنایت و حمایت خویش محافظت فرماید و ان شاءالله از انصار اسلام و محرومین باشید.»«4»