شکست مال کسانی است که معتمد به شیطانند...
ایران دستش را پیش آمریکا انشاالله تا ابد دراز نمی کند، ولو اینکه فانی بشود
ممکن است ۱۰سال زحمت و گرفتاری داشته باشیم اما دیگر دست دراز نمیکنیم
آنقدر صدمه که از آمریکا دیدیم از هیچ کس ندیدیم
هیچ وقت نخواهید دید که دو حزب در آمریکا باشد که یکیشان یا هر دویشان بر خلاف مصلحت آمریکا عمل کنند
استقلال حقیقی در گروی از بین بردن همه اشکال نفوذ آمریکا
دنیا باید آمریکا را از بین ببرد، و إلا تا اینها هستند، این مصیبت ها در دنیا هست
قیام ملت برای اتمام عمل ننگین لانههای جاسوسی
نمیخواهیم منعزل باشیم اما نباید تحت سلطه و دخالت بیگانه باشیم
آمریکا صفحه 18