جنایات روسای جمهور آمریکا

پیام به انجمن اسلامی دانشجویان امریکا و کانادا (افشای جنایات رژیم)
۳ مرداد ۱۳۵۶/ ۸ شعبان ۱۳۹۷
آمریکا، سردمدار استکبار جهانی,
جنایات روسای جمهور آمریکا

اكنون به واسطه اوضاع داخلى و خارجى و انعكاس جنايات رژيم در مجامع و مطبوعات خارجى فرصتى است كه بايد مجامع علمى و فرهنگى و رجال وطنخواه و دانشجويان خارج و داخل و انجمنهاى اسلامى در هر جا است بى‌درنگ از آن استفاده كنند و بى‌پرده بپاخيزند و به وضع حاضر و جنايات پنجاه سال حكومت غير قانونى رژيم نوكرمآب پهلوى اعتراض كنند و صداى خود را به مجامع بين المللى برسانند و به رئيس جمهور امريكا بفهمانند كه ملتهاى اسلامى جنايات اين خاندان را خصوصاً در سالهاى اخير از رؤساى جمهور امريكا مى‌دانند. دولت امريكا با پشتيبانى از اين عناصر در نظر مسلمين، در رأس ستمكاران و جنايتكاران تاريخ است. دولت امريكا براى استفاده رايگان از منابع زرخيز مسلمين، ميليونها مردم شريف را به چنگال عناصرى كثيف و دور از انسانيت گرفتار كرده؛ و اگر رئيس جمهور فعلى «1» تجديد نظر نكند و راه خود را از سلف ناصالح جدا نكند، مسئوليت همه جنايات كه به دست مشتى از خدا بيخبر و دور از انسانيت مى‌شود به عهده اوست.
ناديده گرفتن حقوق صدها ميليون مسلم و مسلط نمودن مشتى اوباش بر مقدرات آنها و مجال دادن به رژيم غير قانونى ايران و دولت پوشالى اسرائيل براى غصب حقوق مسلمين و سلب آزادى و معامله قرون وسطايى نمودن، جناياتى است كه در پرونده رؤساى جمهور امريكا ثبت مى‌شود؛ و لازم است رئيس فعلى كه وعده‌هايى داده است از كارهاى جنايت بار دولتهاى سابق اجتناب كند.
ما اكنون در انتظاريم كه [آيا] دولت فعلى امريكا شرافت خود و ملت خود را فداى منافع مادى مى‌كند و با نفت ملتى فقير و شريف، شرافت خود و ملتش را شستشو مى‌كند؛ يا با ترك پشتيبانى از اين عناصر كثيف اعاده حيثيت و شرافت حكومت خود را مى‌نمايد.