مطلب مرتبط

راس ستمکاران و جنایتکاران تاریخراس ستمکاران و جنایتکاران تاریخراس ستمکاران و جنایتکاران تاریخراس ستمکاران و جنایتکاران تاریخ
شناسه مطلب صحیفه
نمایش نسخه چاپی

پیام به انجمن اسلامی دانشجویان امریکا و کانادا (افشای جنایات رژیم)

نجف
دعوت از مجامع فرهنگی برای افشای جنایات رژیم
انجمن اسلامی دانشجویان امریکا و کانادا
جلد ۳ صحیفه امام خمینی (ره)، از صفحه ۲۰۹ تا صفحه ۲۱۰

بسم الله الرحمن الرحیم‌
8 شعبان المعظم 97
انجمن اسلامی دانشجویان امریکا و کانادا
مرقوم شریف واصل، مطالبی که مرقوم شده است جزئی از مفاسد رژیم فاسد دست نشانده حاضر است؛ و برگی از گرفتاریهای ملت مسلمان ایران است. مطالب پشت پرده بیش از آن است که ما بتوانیم تصور کنیم. کارهایی که تا کنون به دست این پدر و پسر- دو عنصر دست نشانده اجانب- واقع شده مقدمه کارهای اساسی دیگر است که ملت ایران باید در انتظار آن باشند، اگر خدای نخواسته فرصت پیدا کند و ملت و سران آن فرصتها را از دست بدهند. اکنون به واسطه اوضاع داخلی و خارجی و انعکاس جنایات رژیم در مجامع و مطبوعات خارجی فرصتی است که باید مجامع علمی و فرهنگی و رجال وطنخواه و دانشجویان خارج و داخل و انجمنهای اسلامی در هر جا است بی‌درنگ از آن استفاده کنند و بی‌پرده بپاخیزند و به وضع حاضر و جنایات پنجاه سال حکومت غیر قانونی رژیم نوکرمآب پهلوی اعتراض کنند و صدای خود را به مجامع بین المللی برسانند و به رئیس جمهور امریکا بفهمانند که ملتهای اسلامی جنایات این خاندان را خصوصاً در سالهای اخیر از روسای جمهور امریکا می‌دانند. دولت امریکا با پشتیبانی از این عناصر در نظر مسلمین، در راس ستمکاران و جنایتکاران تاریخ است. دولت امریکا برای استفاده رایگان از منابع زرخیز مسلمین، میلیونها مردم شریف را به چنگال عناصری کثیف و دور از انسانیت گرفتار کرده؛ و اگر رئیس جمهور فعلی «1» تجدید نظر نکند و راه خود را از سلف ناصالح جدا نکند، مسئولیت همه جنایات که به دست مشتی از خدا بیخبر و دور از انسانیت می‌شود به عهده اوست.
نادیده گرفتن حقوق صدها میلیون مسلم و مسلط نمودن مشتی اوباش بر مقدرات آنها و مجال دادن به رژیم غیر قانونی ایران و دولت پوشالی اسرائیل برای غصب حقوق مسلمین و سلب آزادی و معامله قرون وسطایی نمودن، جنایاتی است که در پرونده روسای جمهور امریکا ثبت می‌شود؛ و لازم است رئیس فعلی که وعده‌هایی داده است از کارهای جنایت بار دولتهای سابق اجتناب کند.
ما اکنون در انتظاریم که [آیا] دولت فعلی امریکا شرافت خود و ملت خود را فدای منافع مادی می‌کند و با نفت ملتی فقیر و شریف، شرافت خود و ملتش را شستشو می‌کند؛ یا با ترک پشتیبانی از این عناصر کثیف اعاده حیثیت و شرافت حکومت خود را می‌نماید. من از انجمنهای اسلامی در هر جا هست تقاضا دارم که روابط خود را با هم هر چه بیشتر مستحکم کنند و عناصر مرموزی که در صدد تفرقه و شکاف بین آنهاست طرد کنند و به دیگران معرفی کنند و اسلام و احکام نجات‌بخش آن را سرلوحه برنامه خود قرار دهند. از خداوند تعالی توفیق و تایید تمام مسلمین را در به کار بستن احکام نورانی قرآن و اسلام خواستارم. و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته.
روح الله الموسوی الخمینی‌

«۱»- جیمی کارتر، رئیس جمهور وقت ایالات متحده امریکا.


امام خمینی (ره)؛ 03 مرداد 1356

جمله طلایی

فراز طلایی

دیدگاه ها

نظر دهید

اولین دیدگاه را به نام خود ثبت کنید: