شناسه مطلب صحیفه
نمایش نسخه چاپی

نامه به آقای محمد حسن شریف قنوتی (وجوه شرعی)

قم
وجوه شرعی
شریف قنوتی، محمد حسن
جلد ۱ صحیفه امام خمینی (ره)، صفحه ۳۵۶

بسمه تعالی‌
خدمت ذی شرافت جناب مستطاب حجت الاسلام آقای آقا شیخ محمد حسن شریف قنوتی- دامت برکاته‌
به عرض می‌رساند مرقومه شریفه و مبلغ یکصد و سی و پنج تومان وجه ارسالی توسط بانک صادرات واصل گردید و قبض رسید همان طور که مرقوم فرموده بودید صادر، جوفاً ارسال گردید. از خدای متعال دوام توفیقات آن جناب را در ترویج شریعت مقدسه و اعلای کلمه طیبه اسلام خواستار و ملتمس دعا هستم‌
ضمناً چون وضع وجهی که مربوط به آقای عزیز الله جمشیدی بود معلوم نبود عین دو نامه جنابعالی ارسال گردید. ان شاء الله از این به بعد وجوه ارسالی را واضح تر بنویسید که برای رسید و جواب اشتباه نشود. و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته. «1»
- 11 ع 1 84
روح الله الموسوی الخمینی‌

«۱»- همراه با این نامه، دو فقره رسید وجوه شرعی، به شرح زیر صادر شده است: « بسمه تعالی- مبلغ چهل( ۴۰) تومان که سی تومان آن بابت سهم امام- علیه السلام- و ده تومان بابت سهم سادات است از مخدّره جوری خانم- ایّده‌ا اللَّه تعالی- به وسیله جناب مستطاب عماد الاعلام و حجت الاسلام آقای آقا شیخ محمد حسن شریف قنوتی- دامت برکاته- واصل گردید. به تاریخ ۱۱ ربیع الاول ۸۴- روح اللَّه الموسوی الخمینی» « بسمه تعالی- مبلغ یکصد و شانزده تومان بابت سهم مبارک امام- علیه السلام- از جناب آقای عزیز اللَّه جمشیدی- ایده اللَّه تعالی- به وسیله جناب مستطاب عماد الاعلام و حجت الاسلام آقای آقا شیخ محمد حسن شریف قنوتی- دامت برکاته- واصل گردید. به تاریخ ۱۱ ع ۱ ۸۴- روح اللَّه الموسوی الخمینی».


امام خمینی (ره)؛ 30 تیر 1343
 

دیدگاه ها

نظر دهید

اولین دیدگاه را به نام خود ثبت کنید: