شناسه مطلب صحیفه
نمایش نسخه چاپی

اجازه نامه به آقای عقیل ترابی (در نقل حدیث و امور حسبیه و شرعیه)

قم
اجازه در نقل حدیث و امور حسبیه و شرعیه
ترابی، عقیل
جلد ۱ صحیفه امام خمینی (ره)، صفحه ۵۴
بسم الله الرحمن الرحیم‌
الحمد للَّه رب العالمین، و الصلاه و السلام علی سیدنا محمد و آله الطاهرین، لا سیّما ابن عمّه و وصیه و خلیفته علیٍّ امیر المومنین- صلوات الله علیه- و لعنه الله علی اعدائهم اجمعین.
و بعد، جناب مستطاب عماد الفضلاء و مروّج الاحکام آقای آقا شیخ عقیل ترابی- دامت افاضاته و کثّر الله امثاله- مدتی در حوزه علمیه قم اشتغال به کسب فضایل دارند و به صلاح و سداد و حُسن معاشرت موصوف می‌باشند و از مروجین و مبلغین شرع انور و مذهب مقدس هستند، لهذا از قِبَل حقیر مجازند در نقل احادیث از کتب معتبره اصحاب- رضوان الله علیهم- و ذکر فضایل اهل بیت عصمت، سیّما مولانا الاعظم امیر المومنین و امام المتقین- صلوات الله علیه و علیهم؛ و نیز مجازند در اخذ زکوات و وجوه شرعیه و ایصال آن به محل مقرر آن و اخذ سهم مبارک امام- علیه السلام- و صرف در اعاشه اقتصادیه خودشان در صورت احتیاج، و ایصال بقیه را نزد حقیر برای صرف در حوزه علمیه.
«و اوصیه بما اوصی به السلف الصالح من ملازمه التقوی و الاحتیاط فی الدین و الدنیا». امید است ان شاء الله برادران مومن پاکستان و غیر هم، قدر ایشان را بدانند و از تبلیغات و مواعظ ایشان بهره‌مند شوند. و السلام علیه و علی اخواننا المومنین و رحمه الله و برکاته.
به تاریخ 15 شهر ذی الحجه الحرام 1380
روح الله الموسوی الخمینی‌


امام خمینی (ره)؛ 09 خرداد 1340
 

دیدگاه ها

نظر دهید

اولین دیدگاه را به نام خود ثبت کنید: