شناسه مطلب صحیفه
نمایش نسخه چاپی

اجازه‌نامه [به آقای جلیلی کرمانشاهی در امور حوزه علمیه کرمانشاه]

نجف
استفاده از سهم امام (ع) در امور حوزه علمیه کرمانشاه
جلیلی کرمانشاهی، عبدالجلیل
جلد ۲۱ صحیفه امام خمینی (ره)، صفحه ۵۶۱

[بسمه تعالی مجده و شانه. محضر شریف حضرت مستطاب حجت‌الاسلام والمسلمین آیت‌الله فی‌العالمین آقای حاج آقا روح‌الله موسوی خمینی- دام ظله العالی‌

به عرض اقدس عالی می‌رساند، قطعاً خاطر مبارک مستحضر است که مرحوم مغفور آیت‌الله بروجردی- قدّس سرّه- مدرسه علمیه در کرمانشاه جهت تحصیل طلاب علوم دینیه احداث فرموده‌اند که بحمدالله تا به حال معمور بوده و عده‌ای از طلاب در آنجا اشتغال به تحصیل علوم شرعی دارند؛ چون ممکن است افرادی از مقلدین حضرتعالی وجوهی به عنوان سهم مبارک امام- علیه السلام- جهت مصارف حوزه علمیه به حقیر بپردازند و محتاج به استجازه از جنابعالی باشد، متمنی است برای تسهیل امر و عدم مراجعه مکرر هر کار، نظر شریف را در این مورد مرقوم فرمایید که عندالحاجه مورد استفاده قرار گیرد. والسلام علیکم و رحمهالله و برکاته.
15 صفر الخیر 1390- الاحقر عبدالجلیل جلیلی کرمانشاهی‌]
بسمه تعالی‌

اهالی محترم کرمانشاه و اطراف آن مجازند سهم مبارک امام- علیه السلام- را به جنابعالی بپردازند و جنابعالی مجازید نصف آن را در مصارف مدرسه علمیه صرف نمایید و نصف دیگر را به اینجانب برسانید برای صرف در حوزه‌های مهمه علمیه و قبض رسید تمام را صادر نمایید و به صاحبان وجوه رد نمایید. توفیق و تایید جنابعالی و اهالی محترم را از خداوند تعالی خواستار است. والسلام علیکم و رحمهالله.
روح‌الله الموسوی الخمینی‌



امام خمینی (ره)؛ 02 اردیبهشت 1349
 

دیدگاه ها

نظر دهید

اولین دیدگاه را به نام خود ثبت کنید: