شناسه مطلب صحیفه
نمایش نسخه چاپی

پیام به فرماندهان نظامی (تبریک پیروزیهای رزمندگان در جبهه غرب)

تهران، جماران
پیروزیهای لشکریان اسلام در محور گیلان‌غرب و سرپل ذهاب
صیاد شیرازی، علی (فرمانده نیروی زمینی ارتش)- رضایی، محسن (فرمانده سپاه پاسداران)
جلد ۱۵ صحیفه امام خمینی (ره)، از صفحه ۴۲۰ تا صفحه ۴۲۱

بسم الله الرحمن الرحیم‌
سرکار سرهنگ صیاد شیرازی، فرمانده نیروی زمینی؛ جناب آقای محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران‌
تلگراف شما مبنی بر پیروزی بزرگ در محور گیلان‌غرب و سرپل ذهاب واصل شد.
بحمد الله تعالی نیروهای رزمنده ایران که با اعتماد به خدای بزرگ و انگیزه محافظت اسلام عزیز و دفاع از کیان کشور اسلامی ایران در تمام جبهه‌های نبرد با نیروهای شیطانی به پیروزمندی غرورآفرینی دست یافتند موجب سرافرازی امت اسلامی و قشرهای ملت عظیم الشان ایران، سرزمین شهدای فضیلت و پایگاه دلیران، پیروزمند در دو جبهه معنوی و ظاهری گردید.
این بار جلوه عظمت الهی در جبهه گیلان‌غرب و سرپل ذهاب درخشیدن گرفت و کشور را در آن محور از لوث وجود بستگان امریکا تطهیر فرمود. وَ مارَمیْتَ اذْ رَمیْتَ وَ لکِنَّ اللهَ رَمی‌ «1» اسلام بزرگ و اسلامیان و تاریخ کشور، این فداکاریها و جوانمردیهای دلیران نظامی و انتظامی و مردمی را فراموش نمی‌کند، و افتخار بزرگ فرماندهان و سربازان و پاسداران و نگهبانان کشور حضرت مهدی- ارواحنا لمقدمه الفداء- در تارک ایران ثبت است؛ چنانچه ننگ و عار و ذلت و رذالت برای امریکاییان داخل و خارج- که برای خدمتگزاری به ابرجنایتکار جهان به روی اسلام و مسلمانان آتش می‌گشایند- ثبت‌خواهد شد.
بگذار تا تبهکاران بین المللی و بوقهای مزدور جناحهای جنایتکار، این پیروزیهای عظیم را به حساب نیاورند و با تبلیغات انحرافی بر ننگ صدامیان امریکایی پرده‌پوشی کنند.
این جانب به پیروی از ملت عظیم الشان ایران این پیروزی بزرگ را به رزمندگان و فرماندهان محور غرب و سرپل ذهاب تبریک عرض نموده و از خداوند متعال پیروزی نهایی اسلام را بر کفر جهانی خواستارم.
سلام و درود بر همه رزمندگان در تمام جبهه‌ها و آفرین بر رزمندگان محور غرب و سرپل ذهاب. و السلام علی عباد الله الصالحین.
روح الله الموسوی الخمینی‌

«۱»- بخشی از آیه ۱۷ سوره انفال:« تو تیر نینداختی آن گاه که تیراندازی کردی بلکه خدا انداخت» ۰


امام خمینی (ره)؛ 21 آذر 1360
 

دیدگاه ها

نظر دهید

اولین دیدگاه را به نام خود ثبت کنید: